lördag 15 mars 2014

Min sämsta turfrunda någonsin!

I gårkväll gjorde jag min genom tiderna sämsta turfrunda! Jag tänkte bege mig ut på en sådan session som inte registreras på Warded, då jag endast erövrar CareNose, ShipBridge och Dalapalace. Turfappen startas i trapphuset och det är där jag upptäcker att Pillu blockat zonerna som tio minuter tidigare bara var röda. Med uppgivna steg uppför trapphusets trappor går jag tillbaka till min ytterdörr och medan jag står där så springer hunden, som grannarna under oss äger, upp till mig. Jag utgår från att det är en hund, modellen kan lätt förväxlas med en rabiessmittad råtta. Med sitt långt utdragna flexikoppel når den mig, för vad jag tror är nosa, och den satan hugger mig i benet. Jag blev mest förvånad så den oriktade sparken utgav inte den hämnd som var befogad. Jag funderar att leja ut hämnden till en känd hundmisshandlare.

Rundan avslutades därmed av fortsatt 
röda zoner kring min bostad samt nya unika röda zoner på mitt ben.

2 kommentarer:

  1. När tog du stelkrampspruta senast?
    Ignorera inte det där såret för "Små sår ska man inte förakta".
    Hundägaren har strikt ansvar och är därför skadeståndsskyldig.

    SvaraRadera
  2. Får mig onekligen att tänka på " a fish called Wanda" :) he will do the job done for you.

    SvaraRadera